Bugün Neler Oldu Neler Forex'te

Sabahtan hafif hareketlilik vardı. Saat 14:45 gelmeden eurousd neredeyse sabit kaldı. Veri açıklanır açıklanmaz müthiş bir sell tepkisiyle yerle bir oldu.Geçen haftadan kalan Sell poz.larım vardı. Birden 1000 Dolar artıya geçti. O kadar içim rahat etti ki indim kantine kahvemi aldım sonra derse girdim. Keyifle kahvemi yudumluyordum. Saat 15:30 oldu. Draghi sahneye çıktı. hatta biraz gecikti basın açıklaması ve tam bu sırada ben 2. derse girdim.DRAGHİ konuştukça parite yükselmiş konuştukça yükselmiş. Tabi ben dersteyim. Ders anlatıyorum ve aklımda parite 1.07lere düşmesinin hayallerini kuruyorum. 1000 Dolar daha gelse diye hesaplıyorum :) Ders bitti. Bir baktım ki olan olmuş piyasalarda. Tabi ben şook.... Ben iptall...  Bizim 100 dolar yerle bir olmuş işlem yine eksilerde. Bir hedge patlattım üzerine. Şuan ki pozisyon -2321 dolara +1736 dolar. kapatmayacağım. Bekleyeceğim bakalım. Kısacası çok atraksiyonluydu. forumları takip ediyorum. Forexi bırakan bırakana :) işlem eksilere gidip farketmeseydim eğer bende şuan bakiyemin hepsini sıfırlamış avucumu yalıyor olacaktım . 

Forex böyle olayları yılda bir kaç defa tekrarlar.Çok sık olmaz zaten. Ama bugün bu işlemleri düzgün yapanlar cebini ciddi anlamda doldurdu. Hata yapanlar kaybetti. Çok bırakan oldu forexi bugün. ve yarın para kazananlardan özenerek bir çok insan daha forexe başlayacak.

Euro muhteşem geri dönüş yaptı. Ama tahminime göre uzun sürmeyecek. Gelece hafta Dolar yine piyasaların tozunu alır. Rahat olun ben selldeyim. Bundan bir hafta önce de aynı şeyi söylemştim. Bu partie 1.0800 leri gelecek hafta da görmezse bu işi bırakırım. Artık herkes farkında euro çöküyor. Ve sürekli satış baskısı görüyor. 
Ama şöyle bir durumda var önce tarım dışı dedik 240 bin geldi ücretleri bahane etti yükseldi.sonra draghi dedik adam yapmadığını bırakmadı aradan 1 cümle çektiler gene yükseldi.sırada fed var korkarım fedde faiz arttıracak bu seferde aha artış bitti deyip yükseltirler.Hep yazdım çıkışlar 1 gunde hatta saatte inişler yedire yedire haftalarca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder