Euro Üzerine Kısa Bir Bilgilendirme!!


Forumlarda herkes yine bol keseden atmaya başladı.. grafik açın günlük zaman diliminde grafiğe bakın ordaki dojiyi gormeyenler 10 numara yakın gözlük alsın insanları yanlış yonlendirmeyin. Hadi grafiği geçtim insan der bu hafta merkez bankaları toplantıları var bu kadar gevşemiş doların daha nereye kadar sarkmasını bekliyorsunuz 1,20 ye mi altında ki fiyat hareketine bakın azcık güvenli liman terk ediliyor sebeb? Risk iştahı arttı bu iştah artınca dolar kuvvetlenir arkadaşlar.. azıcık temel çalışın arkadaşlar. Kaldıki bugun amerika verileri gelecek ondan once her halukarda doların kuvvetlenmesini bekleyin... Ben Sell işlemlerimi açtım. Birzcık dip noktadan oldu. ama hala güzel bir kar beklentim var. euro tüm gücünü kaybetmek üzere.yani drahgiye rağmen kur 1,1220 nın ustune cıkamadı zaten buralara gelmesi bile baslı basına bir olay. piyasada iyi tokat yaptılar gecen hafta bu kadar basit. patlattılar milleti. bak altında da yaptılar.. bu paritenin yükselebilmesi için hiç bir hikayesi yok. hikayede ancak fed politikalarından gelir. ECB değersiz euro için her ay 80 milyar euro basarken burdaki arkadaşlar 1,1380 ler beklemekte fedden önce ihtimal bile vermiyorum. fed açıklamalarında da güvercin tutum olsada nereye kadar ne kadar süreyle gideceği ve ne kadar zaman oralardan fiyatlanacağıda meçhul... arkadaşlar paranıza sahip cıkın ben düşüş tarafındayım. bu fiyatların bile pahallı oldugunu düşünüyorum. lutfen arastırın ve aklınıza uygun poz. açın.. zarar etmenizi hiç istemem.  
Bol Kazançlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder