Brexitle İlgili Yaşadıklarım Ve Görüşlerim


Merhaba forex yatırımcıları uzun zamandır forex piyasasında işlem yapıyorum. Nice tarım dışı istihdamlar, nice draghiler.nice yellenler ve nice faiz kararları atlattım. Ama ilk defa piyasaları bu kadar hareketli ve belirsiz gördüm. Tekniğin, grafiklerin, dip ve tepe noktalarının noktalarının anlamsız olduğu bir geceydi. Gece hiç uyumadım ve piyasaları takip ettim.

Saat 00.00 sonrası sayımlar yapılmaya başladı. Alnus Forex şirketi yayındaydı. Herşey çok güzel gidiyordu. İlk sonuçlar gelmeye başladığında hareket başladı. Herkesin ortak olduğu bir karar vardı. İngiltere Avrupa birliğinde kalmaya evet diyecekti. piyasalar ona göre fiyatladı kendini. Altın paritesinde düşüşler geldi. EuroUsd paritesinde yükselişler oldu. Allah'a şükür kar'ımı almış sonuçların tamamlanmasını bekliyordum. Ve sonuçlar birden ters gitmeye başladı. Çünkü ingilizler AB'de kalmak istemiyordu. Özellikle Sunderland'dan gelen sonuçlar piyasaları salladı. Ve altında ciddi ve hızlı yükselişler oldu. Euro değer kaybetti. Poundu zaten söylememe gerek yok. Ben daha önce hiç böyle görmemiştim piyalasaları. Ve sürekli şuna inanıyordum İngiltere AB'de kalacaktı. işlemlerimi hep ona göre yaptım ama yanıldım. Malesef yüksek kar'la kapatmayı düşündüğüm hayal ettiğim bir geceyi büyük zararlarla kapattım. Belki bir çok arkadaşımızın hesabı sıfırlandı. Bir çok arkadaşımız milyarlarca zarar etti. en çok üzüldüğüm şu son 1 hafta da forexe adım atan arkadaşlar. Belki daha forex piyasasına merhaba diyemeden hesapları sıfırlandı. Öncelikle kendime ve diğer zarar eden arkadaşlara büyük geçmiş olsun. Şimdi önümüzde ki haftalara bakacağız. GbpUsd paritesi bu kadar düşmüşken kaçırmamak lazım alım yapalım. Altına gelince 1350.500 leri gördü dün gece. Hiç kaçırmamak lazım hemen oralardan bir satış yapıp bir kaç hafta sonra karları toplamak lazım.

Ayrıca İşlem yaptığınız şirketlere dikkat edin. Şirketin ismini sonra açıklayacağım size. Bana yeminler ettiler asla ve katıyyen spreadlerimiz oynamaz diye. Eurousd 1.3 sabit diye. Dün gece 85di spread. Bu güvenip paranızı teslim ettiğiniz şirketin size attığı bir kazıktır. çalışmayın böyle şirketlerle. Biliyorsunuz zaten hangi şirkette 1.3 olduğunu. Ayrıca Destek Fx şirketine de teşekkür etmek istiyorum. Normalde 1.6 olan spread dün gece 50 ile 65 arasındaydı. Ama destek asla bizim spreadlerimiz oynamaz diye bir şey söylemedi. Dürüstlüklerinden dolayı teşekkürler destek fx.


Şimdi bakalım madde madde Brexit bize neler getirdi :


• GBPUSD son 30 yılın dibini gördü.
• EURUSD son çeyreğin dip noktasında.
• ALTIN (XAUUSD) son 2 senenin zirvesinde seyrediyor.
• Dolar 3 TL’ye dayandı, hemen altında seyrediyor.
• Avrupa borsaları çok önemli düşüşler ile açılacak.
• İngiltere borsası tarihi düşüş ile açılabilir.
• BIST aynı şekilde satıcılı bir başlangıç yapacak.
• GBP Türk Lirası karşısında 4 Lira’nın altına gevşedi.
• Abd vadeliler şu an yaklaşık %4 aşağıda.
• Hollanda’da aşırı sağcı milletvekili AB’den çıkma çağrısı yaptı.
• Japonya Merkez Bankası acil basın duyurusu yapacağını açıkladı.
• Çin Merkez Bankası piyasaya gerekli likiditeyi sağlayacağını belirtti.
• Güney Kore, Japonya ve Çin ile birlikte çalışacağız dedi.
• Fransa’da Ulusal Cephe Partisi AB’den çıkış referandumu çağrısı yaptı.
• Avrupa Parlamentosu Başkanı Martin Schultz, İngiltere’nin zorunlu bir patikayı tercih ettiğini açıkladı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder