Eurousd Paritesinde Scalpla kazanmak!!


Scalp nedir? 

Öncelikle bunu bir açıklayalım.

 Forex gibi aktif bir piyasada çok kısa sürede işlem yapmaktır. seri olmakta denilebilir.

örneğin euro/dolar 1.4850. satış giriyorsunuz 1.4840 dan kapatıyorsunuz. arada 10 pip fark var. spread farkı 2 olarak hesaplarsak (2 alışta 2 de işlem kaparken 2+2=4) 10-4=6 pip kazanırsınız. kaldıraç oranını ve/veya lot miktarını artırırsanız, miktara göre, 6 dolar-60 dolar-600 dolar kazanabilmeniz mümkün. 

Gelelim biz bunu nasıl yapacağız??? 



Bugün de önemli bir veri yok. büyük olasılık bugün de düne benzer bir gün olacak. . . giriş noktaları, tp noktaları 5 aşağı 10 yukarı oynanabilir size kalmış ama kabaca mantığı bu. ters hareket, zarar ihtimali her zaman var. o yüzden makul bir seviyede stop-loss'suz girmiyoruz. Terste kaldıgım zamanlarda farklı yöne kırıyor ve parite uzayıp işlem açtıgım bölgeden uzaklaşıyor o zaman zarar ediyorum.Bunu da ilk zamanlara göre nasıl azalttım tehlikeli zamanlar da çok fazla scalp a girmiyorum alcağımı alıp kenara çekiliyorum.. 

Tabi Ustalar yanlıs bulabilir bunu kesinlikke ytd saygı duyarım 15 Aydır içindeyim işin öğreneceklerim çok fazla daha henüz metodumu yazdım sadece. 

11365'e sell limitler, 11345'e buy limitler koyun tp'leri 11355 yapın. bugün gün içinde 5-6 kere kar yazdı. yarın da benzer bir gün olacak. . . 

Ekonomik takvimde önemli verilerin olmadığı, paritenin sıkıştığı, yön alamadığı günler scalp için en uygun günler. git gellerde parite kendi ufak destek-dirençlerini belli ediyor zaten. bütün gidiş gelişlerden toplayın karı. Çok daha iyi bilenler ne der bilmiyorum ama nacizane pariteyi uzun süre izleyip hareketini takip etmenizi öneririm hareketi gidip döneceği belli oluyor yukarı gittiği yerin sonundan sell liyorum ben aşağı gidip durdugu döneceği yerden de buy.İlk aldıgımda kara geçsin hemen başlasın kar olsun diye yapmıyorum 0.20 lot açıp 0.050 pips harekette 10 dolar alsın diye ayarlıyorum örneğin yada tam harekette 20 dolar kendisi alıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder