Tüm Zamanların En İyisi Altın


Altın adeta bu hafta çoştu ve aldı başını gitti. Hafta başında 1238 civarlarında olan sarı prenses hafta boyunca boğaların yüklenmesiyle birlikte önce 1270e daha sonra da 1277lere hızlı bir yükseliş yaptı.

 Şahsen benim 2 adet işlemim vardı. ilkini 1220lerde alış yapmıştım. Daha sonra 1231 de bir alış daha yaptım. Daha sonra düşeceğini ön görerek kapattım
. Sadece tek işlemle yoluma devam ediyorum. Bu hafta önemli bir verinin olmaması ve Pazartesi günü Yellenin faiz artışıyla ilgili önemli bir sinyal vermemesinden dolayı ciddi yükselişler gösterdi.

Ama bu haftaya hazırlıklı girmenizi öneriyorum. çünkü bu hafta birbirinden önemli veriler ve FOMC kararları var. Altında çok önemli hareketler bizi bekliyor. 1300leri de görebiliriz.Tekrardan 1200lere hızlı bir gerileyiş görebiliriz. Hazır olalım .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder