Forex Affetmez-Zengin Eder

Merhaba kahveci trader bloğu sakinleri...


Forexte eğlenceli,şaşırtıcı,hareketli bazılarımıza göre üzücü bir haftayı geride bıraktık. Açıkcası bu hafta da forex piyasasına küsen arkadaşlarımız oldu. Hatta bu hafta GBPUSD'nin hareketlerine şirketler bile batmıştır.
Gece herkes uyurken 1200 pipslik bir hareket oldu ki tp kullanmayan zengin oldu. slt kullanmayan battı. EUROUSD ise klasik hareketlerine devam etti. Açıkcası en garanti parite. O özelliğini böyle bir hafta da bile sürdürdü. Dünya da en çok işlem yaplan parite EUROUSD. Size nacizane önerimdir. Bu işten küçük risklerle para kazanmak isteyenler sadece bu pariteden işlem yapsın.

Gel gelelim altın. Altın bir kaç aydır 1300 seviyelerine demir atmıştı. Hatta ben düşeceğini düşünmüyordum ama yine bu hafta altın da yerle bir oldu. Çok can yaktı çok.

Hampetrolde ise işler çok karışık. Gecen hafta Opec toplantısı vardı. Ve üretim durdurma kararını teyit edici kararlar alındı. Tabi Opec'in böyle bir hamle yapacağı belliydi. Ama aynı hamlenin bir benzerini ben Abd tarafından bekliyrdum. Herhangi bir hamle gelmedi. Hampetrol psikolojik seviye olan 50 dolar seviyelerinde şuanda. Eğer bu seviyeler aşılırsa hapı yuttuk. Petrol ilerler. Abd'nin geç kalmadan bir hamle yapıp tekrardan 40 dolar seviyelerine ineceğini düşünüyorum.

Tekrardan görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder